prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama

Amidžić, Bernarda
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Amidžić, B. (2016). Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, Bernarda. "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, Bernarda. "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić, B. (2016). 'Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 28.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Amidžić B. Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 28.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

B. Amidžić, "Utjecaj mobilnih uređaja na marketing na društvenim mrežama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:449373

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.