Biloš, A. (2020). IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*. CroDiM : International Journal of Marketing Science, 3. (1), 166-185. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443
Biloš, Antun. "IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*." CroDiM : International Journal of Marketing Science, vol. 3, no. 1, 2020, pp. 166-185. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443
Biloš, Antun. "IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*." CroDiM : International Journal of Marketing Science 3, no. 1 (2020): 166-185. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443
Biloš, A. (2020) 'IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*', CroDiM : International Journal of Marketing Science, 3(1), pp. 166-185. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443 (Accessed 10 December 2024)
Biloš A. IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*. CroDiM : International Journal of Marketing Science [Internet]. 2020 [cited 2024 December 10];3(1):166-185. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443
A. Biloš, "IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*", CroDiM : International Journal of Marketing Science, vol. 3, no. 1, pp. 166-185, 2020. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443. [Accessed: 10 December 2024]