Biloš, A. (2020). IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*. CroDiM : International Journal of Marketing Science, 3. (1), 166-185. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443
Biloš, Antun. "IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*." CroDiM : International Journal of Marketing Science, vol. 3, br. 1, 2020, str. 166-185. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443
Biloš, Antun. "IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*." CroDiM : International Journal of Marketing Science 3, br. 1 (2020): 166-185. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443
Biloš, A. (2020) 'IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*', CroDiM : International Journal of Marketing Science, 3(1), str. 166-185. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443 (Datum pristupa: 12.01.2025.)
Biloš A. IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*. CroDiM : International Journal of Marketing Science [Internet]. 2020. [pristupljeno 12.01.2025.];3(1):166-185. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443
A. Biloš, "IZAZOVI INTERNETSKOG INFORMACIJSKOG PROSTORA: KAKO STANOVNICI REPUBLIKE HRVATSKE DOŽIVLJAVAJU PROBLEM LAŽNIH VIJESTI*", CroDiM : International Journal of Marketing Science, vol. 3, br. 1, str. 166-185, 2020. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:582443. [Citirano: 12.01.2025.]