undergraduate thesis
UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING
Završni rad

Divjak, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Divjak, I. (2021). UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

Divjak, Ivana. "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

Divjak, Ivana. "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

Divjak, I. (2021). 'UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 24 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

Divjak I. UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2021 [cited 2022 June 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

I. Divjak, "UTJECAJ GLOBALIZACIJE NA MEĐUNARODNI MARKETING : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:718959

Please login to the repository to save this object to your list.