Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Rađenović, M. (2024). Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223
Rađenović, Mihaela. "Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223
Rađenović, Mihaela. "Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223
Rađenović, M. (2024). 'Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 22 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223
Rađenović M. Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2024 [cited 2025 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223
M. Rađenović, "Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223