završni rad
Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha
Završni rad

Rađenović, Mihaela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Rađenović, M. (2024). Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223

Rađenović, Mihaela. "Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223

Rađenović, Mihaela. "Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223

Rađenović, M. (2024). 'Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223

Rađenović M. Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223

M. Rađenović, "Personalizacija u e-trgovini kao čimbenik uspjeha : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:157223

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.