Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Sučić, S. (2024). Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048
Sučić, Suzana. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048
Sučić, Suzana. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048
Sučić, S. (2024). 'Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 03 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048
Sučić S. Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2024 [cited 2025 February 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048
S. Sučić, "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048