Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Sučić, S. (2024). Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048
Sučić, Suzana. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048
Sučić, Suzana. "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048
Sučić, S. (2024). 'Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 03.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048
Sučić S. Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 03.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048
S. Sučić, "Utjecaj medija i masovne komunikacije na stavove i odluke u kupnji : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:474048