prikaz prve stranice dokumenta Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske
Access restricted to students and staff of home institution
doctoral thesis
Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske

Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek

Cite this document

Buljubašić, I. (2015). Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

Buljubašić, Iva. "Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

Buljubašić, Iva. "Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

Buljubašić, I. (2015). 'Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 08 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

Buljubašić I. Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2015 [cited 2020 July 08] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

I. Buljubašić, "Potencijali nekonvencionalnog marketinga u institucijama kulture Republike Hrvatske", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:786861

Islandora Bookmark - Please login to use this feature