professional thesis
Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu

Iva Tokić Španja (2016)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Cite this document...

Tokić Španja, I. (2016). Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d. (Professional thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

Tokić Španja, Iva. "Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d.." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

Tokić Španja, Iva. "Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d.." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

Tokić Španja, I. (2016). 'Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d.', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 19 February 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

Tokić Španja I. Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d. [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2016 [cited 2019 February 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651

I. Tokić Španja, "Pozicija marketing plana u korporacijskom menadžmentu : Studija slučaja: Podravka d.d.", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:432651