prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača

Babić, Dinko
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Babić, D. (2017). Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

Babić, Dinko. "Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

Babić, Dinko. "Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

Babić, D. (2017). 'Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, accessed 28 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

Babić D. Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek; 2017 [cited 2021 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

D. Babić, "Utjecaj kartica vjernosti na ponašanje potrošača", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics in Osijek, Osijek, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:524332

Please login to the repository to save this object to your list.