Živikić, M. (2019). Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053
Živikić, Martina. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053
Živikić, Martina. "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053
Živikić, M. (2019). 'Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053
Živikić M. Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053
M. Živikić, "Zvuk kao sredstvo upotpunjavanja kupovnog iskustva", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:172053