Skvorcov, V. (2019). Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588
Skvorcov, Vanja. "Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588
Skvorcov, Vanja. "Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588
Skvorcov, V. (2019). 'Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588
Skvorcov V. Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588
V. Skvorcov, "Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588