Skvorcov, V. (2019). Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588
Skvorcov, Vanja. "Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588
Skvorcov, Vanja. "Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588
Skvorcov, V. (2019). 'Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588
Skvorcov V. Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2019 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588
V. Skvorcov, "Upravljanje marketingom financijskih institucija - slučaj konverzije švicarskog franka u hrvatske kune", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:473588