Ščević, J. (2019). Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287
Ščević, Jelena. "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287
Ščević, Jelena. "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287
Ščević, J. (2019). 'Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287
Ščević J. Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287
J. Ščević, "Proširena stvarnost i virtualizacija kao nadopuna suvremenim marketinškim aktivnostima", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:714287