Radoš, I. (2019). Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš, Ivan. "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš, I. (2019). 'Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
Radoš I. Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2019 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101
I. Radoš, "Digitalni marketing kao glavna poluga za ostvarivanje poslovnih ciljeva", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:332101