Grbačić, I. (2020). Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569
Grbačić, Ivona. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569
Grbačić, Ivona. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569
Grbačić, I. (2020). 'Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569
Grbačić I. Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2020 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569
I. Grbačić, "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569