prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj promocije na kupnju proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj promocije na kupnju proizvoda
Diplomski rad

Grbačić, Ivona
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku

Citirajte ovaj rad

Grbačić, I. (2020). Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić, Ivona. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić, Ivona. "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić, I. (2020). 'Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 04.03.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Grbačić I. Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2020 [pristupljeno 04.03.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

I. Grbačić, "Utjecaj promocije na kupnju proizvoda : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:072569

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.