master's thesis
Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu
Diplomski rad

Lalić, Marko
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Lalić, M. (2021). Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

Lalić, Marko. "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

Lalić, Marko. "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

Lalić, M. (2021). 'Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 16 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

Lalić M. Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2021 [cited 2024 November 16] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

M. Lalić, "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063

Please login to the repository to save this object to your list.