Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Lalić, M. (2021). Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063
Lalić, Marko. "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063
Lalić, Marko. "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063
Lalić, M. (2021). 'Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063
Lalić M. Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2021 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063
M. Lalić, "Društvene mreže kao marketinški alat u turizmu i ugostiteljstvu : Diplomski rad", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:660063