Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Gajski, M. (2022). Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797
Gajski, Matea. "Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797
Gajski, Matea. "Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797
Gajski, M. (2022). 'Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797
Gajski M. Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2022 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797
M. Gajski, "Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797