professional thesis
Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj
Završni rad

Gajski, Matea
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek

Cite this document

Gajski, M. (2022). Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad (Professional thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797

Gajski, Matea. "Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797

Gajski, Matea. "Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad." Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797

Gajski, M. (2022). 'Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad', Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 14 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797

Gajski M. Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad [Professional thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2022 [cited 2024 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797

M. Gajski, "Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad", Professional thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797

Please login to the repository to save this object to your list.