Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Gajski, M. (2022). Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797
Gajski, Matea. "Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797
Gajski, Matea. "Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797
Gajski, M. (2022). 'Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797
Gajski M. Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2022 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797
M. Gajski, "Istraživanje marketinga javnih i privatnih kazališta u Republici Hrvatskoj : Završni rad", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:214797