Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek
Cite this document
Blažević, N. (2024). Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187
Blažević, Nikolina. "Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187
Blažević, Nikolina. "Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187
Blažević, N. (2024). 'Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 22 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187
Blažević N. Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2024 [cited 2024 December 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187
N. Blažević, "Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187