Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad
Blažević, N. (2024). Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187
Blažević, Nikolina. "Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187
Blažević, Nikolina. "Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187
Blažević, N. (2024). 'Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187
Blažević N. Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2024 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187
N. Blažević, "Uloga društvenih mreža u istraživanju tržišta na primjeru poduzeća Amazon : Završni rad", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:672187