Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Economics and Business in Osijek Chair of Marketing
Cite this document
Lucić, N. (2024). Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914
Lucić, Nikolina. "Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914
Lucić, Nikolina. "Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914
Lucić, N. (2024). 'Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 19 March 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914
Lucić N. Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2024 [cited 2025 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914
N. Lucić, "Sigurnost kao čimbenik marketing-strategije i održivosti turističke destinacije : Diplomski rad", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:084914