prikaz prve stranice dokumenta Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi

Peček, Marina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Economics and Business in Osijek
Chair of Marketing

Cite this document

Peček, M. (2016). Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček, Marina. "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček, Marina. "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček, M. (2016). 'Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 20 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček M. Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

M. Peček, "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Please login to the repository to save this object to your list.