Peček, M. (2016). Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417
Peček, Marina. "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417
Peček, Marina. "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417
Peček, M. (2016). 'Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, accessed 20 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417
Peček M. Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek; 2016 [cited 2024 October 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417
M. Peček, "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economics and Business in Osijek, Osijek, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417