diplomski rad
Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi

Marina Peček (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Peček, M. (2016). Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček, Marina. "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček, Marina. "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček, M. (2016). 'Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

Peček M. Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 19.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417

M. Peček, "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417