Peček, M. (2016). Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417
Peček, Marina. "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417
Peček, Marina. "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417
Peček, M. (2016). 'Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 31.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417
Peček M. Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 31.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417
M. Peček, "Markentiška perspektiva uporabe informacijskih sustava u javnoj upravi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:999417