prikaz prve stranice dokumenta Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom

Levanić, Monika
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Levanić, M. (2018). Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić, Monika. "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić, Monika. "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić, M. (2018). 'Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Levanić M. Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 29.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

M. Levanić, "Informacijsko komunikacijska tehnologija kao potpora upravljanju marketingom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:249705

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.