prikaz prve stranice dokumenta Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije

Stipanović, Filip
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Stipanović, F. (2018). Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović, Filip. "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović, Filip. "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović, F. (2018). 'Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Stipanović F. Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 15.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

F. Stipanović, "Nove marketing aktivnosti i strategije na primjeru filmske industrije", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:246089

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.