Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Kreativnost u oglašavanju

Biljana Lukić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Lukić, B. (2017). Kreativnost u oglašavanju (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:428408

Lukić, Biljana. "Kreativnost u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:428408

Lukić, Biljana. "Kreativnost u oglašavanju." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:428408

Lukić, B. (2017). 'Kreativnost u oglašavanju', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:428408

Lukić B. Kreativnost u oglašavanju [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:428408

B. Lukić, "Kreativnost u oglašavanju", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:428408