prikaz prve stranice dokumenta Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća

Kekez, Dino
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvanititavne metode i informatiku

Citirajte ovaj rad

Kekez, D. (2017). Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

Kekez, Dino. "Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

Kekez, Dino. "Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

Kekez, D. (2017). 'Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 18.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

Kekez D. Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 18.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

D. Kekez, "Uloga CRM-a u poslovanju poduzeća", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:361522

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.