prikaz prve stranice dokumenta Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga

Vidmar, Kristijan
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za kvantitativne metode i informatiku

Citirajte ovaj rad

Vidmar, K. (2017). Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

Vidmar, Kristijan. "Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

Vidmar, Kristijan. "Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

Vidmar, K. (2017). 'Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

Vidmar K. Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

K. Vidmar, "Informacijski sustavi i troškovi suvremenog marketinga", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:984455

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.