diplomski rad
Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme

Matea Barišić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Barišić, M. (2017). Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410

Barišić, Matea. "Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410

Barišić, Matea. "Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410

Barišić, M. (2017). 'Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410

Barišić M. Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 21.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410

M. Barišić, "Upravljanje viralnim marketingom kroz mobilne platforme", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:234410