Živikić, M. (2017). Utjecaj društvenih mreža na poslovanje (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:799843
Živikić, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:799843
Živikić, Martina. "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:799843
Živikić, M. (2017). 'Utjecaj društvenih mreža na poslovanje', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:799843
Živikić M. Utjecaj društvenih mreža na poslovanje [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:799843
M. Živikić, "Utjecaj društvenih mreža na poslovanje", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:799843