Boni, A. (2017). Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804
Boni, Antonio. "Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804
Boni, Antonio. "Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804
Boni, A. (2017). 'Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804
Boni A. Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804
A. Boni, "Upravljanje marketingom trgovačkih lanaca maloprodaje", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:132804