završni rad
Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu

Iva Mikić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Mikić, I. (2017). Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508164

Mikić, Iva. "Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508164

Mikić, Iva. "Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508164

Mikić, I. (2017). 'Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 21.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508164

Mikić I. Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 21.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508164

I. Mikić, "Subliminalno oglašavanje i subliminalne poruke u marketingu", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:508164