Gregić, T. (2017). Izbor medija oglašavanja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:160660
Gregić, Tomislav. "Izbor medija oglašavanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:160660
Gregić, Tomislav. "Izbor medija oglašavanja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:160660
Gregić, T. (2017). 'Izbor medija oglašavanja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:160660
Gregić T. Izbor medija oglašavanja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:160660
T. Gregić, "Izbor medija oglašavanja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:160660