Škrlec, M. (2017). Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o. (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891
Škrlec, Marijeta. "Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891
Škrlec, Marijeta. "Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891
Škrlec, M. (2017). 'Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891
Škrlec M. Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891
M. Škrlec, "Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891