diplomski rad
Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.

Marijeta Škrlec (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Škrlec, M. (2017). Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o. (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891

Škrlec, Marijeta. "Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891

Škrlec, Marijeta. "Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891

Škrlec, M. (2017). 'Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 17.06.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891

Škrlec M. Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o. [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 17.06.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891

M. Škrlec, "Marketing-strategije u poslovnom subjektu Mako d.o.o.", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:053891