prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda

Vukmir, Marko
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Vukmir, M. (2017). Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir, Marko. "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir, Marko. "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir, M. (2017). 'Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 24.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Vukmir M. Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 24.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

M. Vukmir, "Utjecaj obitelji na kupnju prehrambenih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:905947

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.