Ukmar, K. (2017). Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:024181
Ukmar, Kristina. "Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:024181
Ukmar, Kristina. "Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:024181
Ukmar, K. (2017). 'Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:024181
Ukmar K. Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:024181
K. Ukmar, "Upravljanje komunikacijskim kanalima s potrošačima u marketingu osiguranja", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:024181