Kranjčević, I. (2017). Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812
Kranjčević, Irena. "Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812
Kranjčević, Irena. "Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812
Kranjčević, I. (2017). 'Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812
Kranjčević I. Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812
I. Kranjčević, "Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812