prikaz prve stranice dokumenta Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta

Kranjčević, Irena (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Kranjčević, I. (2017). Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812

Kranjčević, Irena. "Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812

Kranjčević, Irena. "Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812

Kranjčević, I. (2017). 'Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 06.08.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812

Kranjčević I. Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 06.08.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812

I. Kranjčević, "Upravljanje marketingom u institucijama kulture s naglaskom na kazališta", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:676812

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.