Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing-plan razvoja novog proizvoda-Bobi flips

Ivana Kunac (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Kunac, I. (2017). Marketing-plan razvoja novog proizvoda-Bobi flips (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668045

Kunac, Ivana. "Marketing-plan razvoja novog proizvoda-Bobi flips." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668045

Kunac, Ivana. "Marketing-plan razvoja novog proizvoda-Bobi flips." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668045

Kunac, I. (2017). 'Marketing-plan razvoja novog proizvoda-Bobi flips', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 07.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668045

Kunac I. Marketing-plan razvoja novog proizvoda-Bobi flips [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 07.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668045

I. Kunac, "Marketing-plan razvoja novog proizvoda-Bobi flips", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:668045

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.