Palijan, J. (2017). Kreiranje marketinškog plana na primjeru sportske akademije Vunderkid (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:066557
Palijan, Josip. "Kreiranje marketinškog plana na primjeru sportske akademije Vunderkid." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:066557
Palijan, Josip. "Kreiranje marketinškog plana na primjeru sportske akademije Vunderkid." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:066557
Palijan, J. (2017). 'Kreiranje marketinškog plana na primjeru sportske akademije Vunderkid', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 15.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:066557
Palijan J. Kreiranje marketinškog plana na primjeru sportske akademije Vunderkid [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 15.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:066557
J. Palijan, "Kreiranje marketinškog plana na primjeru sportske akademije Vunderkid", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:066557