završni specijalistički
Sportski marketing u funkciji promocije hrvatskog sporta

Dejan Laninović (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Laninović, D. (2017). Sportski marketing u funkciji promocije hrvatskog sporta (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499752

Laninović, Dejan. "Sportski marketing u funkciji promocije hrvatskog sporta." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499752

Laninović, Dejan. "Sportski marketing u funkciji promocije hrvatskog sporta." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499752

Laninović, D. (2017). 'Sportski marketing u funkciji promocije hrvatskog sporta', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 20.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499752

Laninović D. Sportski marketing u funkciji promocije hrvatskog sporta [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 20.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499752

D. Laninović, "Sportski marketing u funkciji promocije hrvatskog sporta", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:499752