Ćurić, M. (2017). Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532
Ćurić, Marijana. "Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532
Ćurić, Marijana. "Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532
Ćurić, M. (2017). 'Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532
Ćurić M. Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532
M. Ćurić, "Primjena e-marketinga u bankarskom sektoru", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:041532