Sosnik, J. (2017). Upravljanje odnosima s klijentima u automobilskoj industriji (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:832778
Sosnik, Josipa. "Upravljanje odnosima s klijentima u automobilskoj industriji." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:832778
Sosnik, Josipa. "Upravljanje odnosima s klijentima u automobilskoj industriji." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:832778
Sosnik, J. (2017). 'Upravljanje odnosima s klijentima u automobilskoj industriji', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:832778
Sosnik J. Upravljanje odnosima s klijentima u automobilskoj industriji [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:832778
J. Sosnik, "Upravljanje odnosima s klijentima u automobilskoj industriji", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:832778