završni specijalistički
Primjena marketinga u javnom zdravstvu

Marijana Štivić (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Štivić, M. (2017). Primjena marketinga u javnom zdravstvu (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

Štivić, Marijana. "Primjena marketinga u javnom zdravstvu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

Štivić, Marijana. "Primjena marketinga u javnom zdravstvu." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

Štivić, M. (2017). 'Primjena marketinga u javnom zdravstvu', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 19.02.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

Štivić M. Primjena marketinga u javnom zdravstvu [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2017 [pristupljeno 19.02.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063

M. Štivić, "Primjena marketinga u javnom zdravstvu", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:138063