Mujkić, I. (2018). Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175
Mujkić, Ivana. "Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175
Mujkić, Ivana. "Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175
Mujkić, I. (2018). 'Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175
Mujkić I. Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175
I. Mujkić, "Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175