završni specijalistički
Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara

Ivana Mujkić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Mujkić, I. (2018). Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175

Mujkić, Ivana. "Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175

Mujkić, Ivana. "Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175

Mujkić, I. (2018). 'Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175

Mujkić I. Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 16.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175

I. Mujkić, "Marketinški aspekti mračnog turizma na primjeru grada Vukovara", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:829175