završni specijalistički
Marketing elektroničkih medija

Marizabela Mijakić (2018)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Citirajte ovaj rad...

Mijakić, M. (2018). Marketing elektroničkih medija (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

Mijakić, Marizabela. "Marketing elektroničkih medija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

Mijakić, Marizabela. "Marketing elektroničkih medija." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

Mijakić, M. (2018). 'Marketing elektroničkih medija', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 22.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

Mijakić M. Marketing elektroničkih medija [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2018 [pristupljeno 22.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395

M. Mijakić, "Marketing elektroničkih medija", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:055395