završni rad
Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger

Ana Jurić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Ekonomski fakultet u Osijeku
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad...

Jurić, A. (2016). Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

Jurić, Ana. "Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

Jurić, Ana. "Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

Jurić, A. (2016). 'Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, citirano: 16.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

Jurić A. Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku; 2016 [pristupljeno 16.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309

A. Jurić, "Promocijski miks i njegova uloga u poslovanju hotela Waldinger", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:145:184309